Samen nadenken 

Samen Nadenken Service Gericht

Ik ben van mening dat bedrijven aanzienlijk hun merkwaarde en klantentrouw kunnen verbeteren als ze stoppen met denken voor hun klanten en direct starten samen na te denken met hun klanten.

Je kunt ongetwijfeld een goede inschatting maken maar, als je niet de juiste vragen aan de klant stelt zul je nooit weten wat de klant echt beweegt en wat de klant nu eigenlijk wil.

Dus praat met je klant en dat gaat ook prima online. Het kost je niets en levert je veel informatie op.

Luister naar wat de klant wil.
v
Luister naar wat voor de klant belangrijk is.
Bespreek pijnpunten, ga ze niet uit de weg.
Het is duidelijk dat deze tips nog maar de eerste stappen zijn. Als jij er voor kiest om ook via jouw website te slim te communiceren met je doelgroep, zul je merken dat je klanten en potentiële klanten meer dan bereid zijn om bij jou te kopen.

Het doel van ‘Samen Nadenken’

Is om er achter te komen hoe je sneller tot de beste methode komt die goed voor jouw website en onderneming werkt. Door samen na te denken, kan je innoveren en je richten op elk type klant.

Betere resultaten uit jouw website halen?

Vraag mij hier weten wat je verbeteren wil en ik vertel je graag hoe je dat kunt bereiken.

Kies jij ook voor resultaat onderneem dan aktie…

Liever gewoon telefonisch contact bel mij gewoon op. 06 2904 7218

Weloverwogen dialoog is een vorm van discussie gericht op het vinden van de beste methode.

Naar aanleiding van een gebruik van de oude Grieken, kan beraadslaging worden gedefinieerd als het proces van het opzetten van voornemens en oplossingen, waar een persoon of groep verschillende oplossingen verkent alvorens tot een specifieke handeling over te gaan. ‘We zijn niet bezig met eindpunten,’ zei Aristoteles, ‘maar met de middelen om het eindpunt te bereiken’. Er is overleg nodig voor wat onzeker is, merkte hij op.

Aristoteles

Grieks filosoof en wetenschapper

Waarom

Geloof jij ook dat jouw online communicatie strategie alleen voor je werkt als: jouw publiek gelooft in wat je doet, hoe je dat doet en waarom je dat doet? 

Gebruik deze benadering om je bestaande klanten verder aan je te binden en nieuwe online bezoekers naar je bedrijf te sturen.

Verlies geen makkelijke extra omzet en start vandaag nog zodat deze doelgroep jouw bedrijf ook online goed kunnen vinden.

offline
en
online

Wat Ik Doe

Content Schrijven & Publiceren

Werken met teksten die je bezoekers verleiden tot aankoop geen marketing blabla verhaal met holle teksten.

Social Media

Communicatie via Social Media verder uitwerken en daarmee je bereik vergroten.

Toepassen van afbeeldingen

Welke afbeeldingen kan je het beste gebruiken en hoe je zet je die op de juiste manier in.

WordPress Website

Je website bouw ik op het Divi framework dat door ruim 385236 websites wordt gebruikt, vertrouwd goed en veilig.

WordPress Onderhoud

Snel en eenvoudig leren zelf je WordPress website onderhouden en te laten groeien.

Ontwerp

Het ontwerp geeft je een gebruiksvriendelijke, aantrekkelijke en snelle website.

Samen

SAMEN KIJKEN

Samen kijken wij naar de manier hoe je communiceert met je doelgroep. Hoe je met hen in contact komt en hoe dat nog te verbeteren is.

SAMEN VERZORGEN

Samen zorgen wij dat de website bezoeker onweerstaanbare informatie krijgt, en ze daarmee te “verleiden” om bij jou klant te worden. Maak ze hebberig.

SAMEN BESPREKEN

Samen nemen wij het onlineplan door en ik zorg dat dit gaat werken in jouw website – webwinkel die uiteraard perfect aansluit op jouw huisstijl.

Pin It on Pinterest

Share This